'Engelsiz Yaşam' için Muğla'da anlamlı organizasyon
Muğla'da Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen yürüyüş, çelenk sunumu ve birlik yemeğinde engelsiz yaşam konusunda farkındalık mesajları verildi.
Program kapsamında daha sonra Muğla Öğretmenevi’nde geniş katılımlı bir buluşma gerçekleştirildi. Muğla Valisi İdris Akbıyık’ın da katıldığı yemekte engelsiz bireyler, aileleri ve davetliler aynı sofrada bir araya geldi. Organizasyonun koordinasyonunu üstlenen Muğla Sessizler Derneği yönetiminden Beşkaza Kültür ve Dayanışma Platformu Başkanı Devrim Karakuş, etkinliklerin temel amacının toplumsal farkındalığı artırmak ve engelsiz yaşam konusunda birlik mesajı vermek olduğunu ifade etti.
-
Muğla Engelliler Haftası
-
Muğla Sessizler Spor Kulübü
-
Engelsiz Bando
-
farkındalık etkinliği
-
engelli bireyler
-
Muğla Valisi İdris Akbıyık
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı