Engelliler Haftası'nda erişilebilirlik vurgusu
Muğla'nın Ortaca ilçesinde 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla düzenlenen kahvaltı etkinliğinde konuşan Türkiye Görme Engelliler Derneği Muğla Şube Başkanı Mehmet Özdemir, erişilebilirlik uygulamalarının artırılması gerektiğini vurguladı.
Muğla’nın Ortaca ilçesine bağlı Sarıgerme Mahallesi’nde, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında kahvaltı etkinliği düzenlendi. Türkiye Görme Engelliler Derneği Muğla Şubesi tarafından organize edilen etkinliğe çevre ilçelerden çok sayıda engelli derneği temsilcisi katıldı. Etkinlikte konuşan Türkiye Görme Engelliler Derneği Muğla Şube Başkanı Mehmet Özdemir, Engelliler Haftası’nın anlam ve önemine dikkat çekti. Özdemir, bu tür özel günlerin yalnızca kutlama ile sınırlı kalmaması gerektiğini ifade ederek, engelli bireylerin günlük yaşamda karşılaştıkları sorunlara çözüm üretilmesi gerektiğini söyledi.
Bakmadan Geçme