Engelliler Haftası'nda erişilebilirlik vurgusu
Muğla'nın Ortaca ilçesinde 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla düzenlenen kahvaltı etkinliğinde konuşan Türkiye Görme Engelliler Derneği Muğla Şube Başkanı Mehmet Özdemir, erişilebilirlik uygulamalarının artırılması gerektiğini vurguladı.
Özdemir konuşmasında, "10-16 Mayıs Engelliler Haftası olması nedeniyle bir kahvaltı organizasyonu gerçekleştirdik. Böyle günleri kutlama yapıyorlar, ‘hepimiz engelli adayıyız’ diyorlar ama engelliliğe kimse aday olmaz. Engellilik böyle bir şey değil. Erişilebilirlik konusunda uygulamaların artırılması lazım. Bizlerin erişilebilir uygulamalara ulaşmamız lazım. Onun için bu günleri kutlamak yerine engelli dostu erişilebilir uygulamaların hayata geçirilmesi lazım" dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’