EMITT'te Muğla rüzgarı: Açılış kokteylinde 12 ay turizm ve sürdürülebilirlik mesajı
Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı'nda Muğla ve 13 ilçesi, Muğla Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde açılan stantta düzenlenen açılış kokteyliyle tanıtıldı. Kokteylde söz alan protokol üyeleri ve sektör temsilcileri, sürdürülebilir turizm, onarıcı turizm anlayışı ve 12 ay turizm hedefini güçlü mesajlarla dile getirdi.
Muğla standının açılışı, geniş katılımlı bir açılış kokteyli ile gerçekleştirildi. Açılış kokteylinde; Muğla Valisi İdris Akbıyık, milletvekilleri, Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, ilçe belediye başkanları, turizm birlikleri ve oda başkanları, sektör temsilcileri ve basın mensupları bir araya geldi. Kokteylde yapılan konuşmalarda Muğla’nın turizmdeki yol haritası, sürdürülebilirlik vizyonu ve destinasyon birlikteliği ön plana çıktı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’