EMITT'te Muğla rüzgarı: Açılış kokteylinde 12 ay turizm ve sürdürülebilirlik mesajı
Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı'nda Muğla ve 13 ilçesi, Muğla Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde açılan stantta düzenlenen açılış kokteyliyle tanıtıldı. Kokteylde söz alan protokol üyeleri ve sektör temsilcileri, sürdürülebilir turizm, onarıcı turizm anlayışı ve 12 ay turizm hedefini güçlü mesajlarla dile getirdi.
“İz bırakmadan değer yaratmak istiyoruz”
Kokteylde konuşan GETOB Başkanı Cengiz Aygün, Muğla’nın sesi olarak EMITT’te yer aldıklarını vurgulayarak, “Mesajımız net. İz bırakmadan değer yaratmak istiyoruz. Turizmi daha az zararın ötesinde, onarıcı turizm vizyonumuzla yönetmeyi hedefliyoruz. On beş–on altı Nisan tarihlerinde Marmaris’te düzenleyeceğimiz ikinci buluşmada iki somut hedefimiz var. Sürdürülebilir turizm deklarasyonu ve 12 ay aksiyon planını sürdürmek istiyoruz. Su ve enerji verimliliği, sıfır atık, gıda israfının azaltılması, yerel tedarik ve deneyim tasarımı gibi başlıklarla sahaya ineceğiz. Tüm paydaşlarımızı bu organizasyonda görmek istiyoruz” dedi.
Bakmadan Geçme