Emeklilikte toprağa döndü, binlerce fideyle umut yeşertti
75 yaşındaki emekli albay Selahattin Güvenç, 13 yıl önce başladığı stevia (şeker otu) üretimine başarıyla devam ederken, bu yıl 620 bin adet tütün fidesi de üretti. Güvenç, Burhaniye'yi fide üretim merkezi haline getirdi.
Fideleri hazır. Stevia da 13 yıllık çalışmamızın sonucunda ülke genelinde oldukça iyi bir başarıyı elde ettik. Üretim devam ediyor. Ancak, yeni bir ürün olan tütüne de yeni bir cins Yenice köylüsüne tütün çiftçisine çok güzel para kazandıracağını düşünüyoruz. .Çiftçilerin ekonomik düzeyi çok farlı yerlere gelecek" diye konuştu.
-
fide üretimi
-
Selahattin Güvenç
-
emekli albay tarım
-
stevia üretimi
-
şeker otu Burhaniye
-
tütün fidesi üretimi
-
Marmara Adası stevia
-
Çanakkale Yenice tütün
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor