Emeklilikte toprağa döndü, binlerce fideyle umut yeşertti
75 yaşındaki emekli albay Selahattin Güvenç, 13 yıl önce başladığı stevia (şeker otu) üretimine başarıyla devam ederken, bu yıl 620 bin adet tütün fidesi de üretti. Güvenç, Burhaniye'yi fide üretim merkezi haline getirdi.
Örnek fide üreticisi olan emekli albay Selahattin Güvenç, " Bu sene ilk defa Çanakkale’nin Yenice ilçesine tütün fidesi üretimine başladık. Ayrıca, 13 yıldır yapmış olduğumuz şeker otu fidesini de üretiyoruz. Bu yıl da Marmara adası Belediye Başkanlığının öncülüğünde Tarım ve Orman İlçe Müdürlüğünün yönetiminde orada da 10 çiftçiye stevia tarımı yaptırılacaktır.
-
fide üretimi
-
Selahattin Güvenç
-
emekli albay tarım
-
stevia üretimi
-
şeker otu Burhaniye
-
tütün fidesi üretimi
-
Marmara Adası stevia
-
Çanakkale Yenice tütün
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü