- Haberler
- Asayiş
- Elektrikli otomobile çarptı, savunması 'pes' dedirtti: 'Küçük olduğu için çaptım, büyük olsa çarpmazdım'
Elektrikli otomobile çarptı, savunması 'pes' dedirtti: 'Küçük olduğu için çaptım, büyük olsa çarpmazdım'
Otomobil, önündeki elektrikli otomobile çarptı. 2 kişinin yaralandığı kaza sonrası otomobil sürücüsü, 'Küçük olduğu için çarptım. Büyük olsa çarpmazdım' diyerek kendini savundu.
Araç içinde sıkışan sürücü Zübeyde D. ve araçta yolcu olarak bulunan bir kadın, sağlık ekipleri tarafından araç içinden çıkartılarak tedavi altına alındı. Kaza sonrası otomobil sürücüsü Cengiz K., "Araç küçük olduğu için çarptım. Büyük olsa çarpmazdım" ifadelerini kullandı. Kazaya karışan otomobiller çekici vasıtasıyla olay yerinden kaldırılırken, kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Bakmadan Geçme
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor