- Haberler
- Asayiş
- Elektrikli otomobile çarptı, savunması 'pes' dedirtti: 'Küçük olduğu için çaptım, büyük olsa çarpmazdım'
Elektrikli otomobile çarptı, savunması 'pes' dedirtti: 'Küçük olduğu için çaptım, büyük olsa çarpmazdım'
Otomobil, önündeki elektrikli otomobile çarptı. 2 kişinin yaralandığı kaza sonrası otomobil sürücüsü, 'Küçük olduğu için çarptım. Büyük olsa çarpmazdım' diyerek kendini savundu.
Kaza, Yeni Mahalle Üstad Necip Fazıl Bulvarı'nda Nar Köprüsü üzerinde meydana geldi. Cengiz K. idaresindeki 50 NA 155 plakalı otomobil, önünde seyreden Zübeyde D.'nin kullandığı 50 AFP 113 plakalı elektrikli otomobile arkadan çarptı. Kazayı gören vatandaşların ihbarı üzerine kaza yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor