• Haberler
  • Asayiş
  • Elektrikli otomobile çarptı, savunması 'pes' dedirtti: 'Küçük olduğu için çaptım, büyük olsa çarpmazdım'

Elektrikli otomobile çarptı, savunması 'pes' dedirtti: 'Küçük olduğu için çaptım, büyük olsa çarpmazdım'

Otomobil, önündeki elektrikli otomobile çarptı. 2 kişinin yaralandığı kaza sonrası otomobil sürücüsü, 'Küçük olduğu için çarptım. Büyük olsa çarpmazdım' diyerek kendini savundu.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!