Elektriğe yüzde 25 zam geldi, Fethiye'de vatandaşlar tepkili
Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK), elektriğe yüzde 25 zam yapıldığını açıkladı. Fethiye'de yaşayan emekli vatandaşlar Ergün Kaya ile Hüseyin İgan, bu duruma karşı tepki gösterdi.
“Bıktık Artık”
Gelen zamlar karşısında artık alışkan olduklarını ve bıktıklarını söyleyen Ergün Kaya: “Artık zam gele gele alıştık. 1000 liralık elektrik kullandığımız zaman 2000 lira olarak geri ödüyoruz. Bıktık artık. Ben onu bunu bilmem 5 sene önceki fiyat ile bugün arasındaki fiyatlarda uçurum oldu, en az 15 katı.. Bıktık artık” dedi.
-
elektrik zammı
-
yüzde 25
-
Fethiye
-
emekli vatandaşlar
-
Ergün Kaya
-
Hüseyin İgan
-
elektrik faturası
-
zam
-
tepki
-
geçim sıkıntısı
-
emekli maaşı
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor