Elektriğe yüzde 25 zam geldi, Fethiye'de vatandaşlar tepkili
Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK), elektriğe yüzde 25 zam yapıldığını açıkladı. Fethiye'de yaşayan emekli vatandaşlar Ergün Kaya ile Hüseyin İgan, bu duruma karşı tepki gösterdi.
“Artık Bu Halkın Tepki Göstermesi Lazım”
Zamlar karşısında dayanacak güçlerinin kalmadığını söyleyerek yetkililerin bu duruma “el freni” çekmesi gerektiğini söyleyen Hüseyin İgan: “Gelen zamlara dayanmaya çalışıyoruz. Her ay 1300 lira elektrik faturası geliyor, artık dayanacak gücümüz kalmadı. Emekli maaşına baktığımız zaman pazarın durumu bile kötü. Artık halkın bu duruma tepki göstermesi lazım. İnsanlar geçinemiyor. Yetkililerden artık bir el freni çekmesini bekliyoruz” diye konuştu.
-
elektrik zammı
-
yüzde 25
-
Fethiye
-
emekli vatandaşlar
-
Ergün Kaya
-
Hüseyin İgan
-
elektrik faturası
-
zam
-
tepki
-
geçim sıkıntısı
-
emekli maaşı
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor