- Haberler
- Güncel
- Ek gelir kazanmak isteyenler için yeni yöntem, anlaşmalı boşanıp yetim maaşı alıyorlar
Ek gelir kazanmak isteyenler için yeni yöntem, anlaşmalı boşanıp yetim maaşı alıyorlar
Yetim aylığı alabilmek için eşinden anlaşmalı bir şekilde boşanan 2.418 kadının eşleriyle birlikte yaşamaya devam ettiği, yalnızca yetim maaşı alabilmek için boşandıkları ortaya çıktı. Diğer taraftan sigortalı bir işte çalışmadığı halde yakınlarına sigorta parası ödeyerek emekli olmak için dışarıdan kendisini çalışıyor gibi gösteren şahısların sigortaları iptal edilmeye başlandı. SGK, düzenlediği denetimlerle kayıt dışı işlem yapanları tek tek yakalamaya başladı.
BOŞANDIĞI EŞİYLE YAŞAYAN 2.418 KADININ AYLIĞI İPTAL
Ölen anne babasından ölüm aylığı bağlatmak için kocasıyla anlaşmalı boşanan kadınlar genellikle kardeş, akraba, komşu gibi yakın çevrelerindeki kişilerin ihbarıyla tespit ediliyorlar. SGK denetmenleri 2023 yılında boşandığı eşi ile birlikte yaşadığı ileri sürülen kadınlarla ilgili 2.979 denetim gerçekleştirdi. Bu denetimler sonucu 2.418 kadının yetim aylığının kesilmesi için rapor düzenlendi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te orman şehitleri dualarla anıldı
Muğla’daki yatırımlar ele alındı
Fethiye’de 26.06.2026’da nikah yağmuru: 43 çift aynı günde evlendi
Fethiyespor’dan Merhum Timur Fidan İçin Lokma Hayrı
Muğla, Antalya, Isparta ve Burdur'da öğrenciler karnelerini aldı
Muğla'da tedavi edilen deniz kaplumbağası 'Şimşek' denize bırakıldı