EGF'den 'Ege'nin Enleri' Ödül Töreni: Yerel Yönetimler Muğla'da Buluştu
Ege Gazeteciler Federasyonu'nun 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü kapsamında düzenlediği 'Ege'nin Enleri' ödül töreninde, 'Ege'nin Enleri' oylamasında 2025 yılının en başarılı büyükşehir, ilçe belediye başkanları, valileri, kaymakamları ve basın emekçileri ödüllendirildi. Tören Muğla'da gerçekleştirildi.
Cem Kaytan: “Bu organizasyonu her yıl yapacağız”
Türkiye Gazeteciler Konfederasyonu Genel Başkan Yardımcısı ve EGF Genel Başkanı Cem Kaytan, yaptığı konuşmada Ege’nin Enleri organizasyonunun ilk kez düzenlendiğini belirterek, “Bu organizasyonu her yıl farklı Ege illerinde yapmayı hedefliyoruz. Katılım sağlayan herkese teşekkür ediyor, ödül alan tüm isimleri tebrik ediyorum” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret