Dünya Kenti Muğla vizyonu için Fethiye'de önemli adımlar
'Dünya Kenti Muğla' vizyonuyla yolu çıkılan projede Muğla Büyükşehir Belediyesi Dış İlişkiler Daire Başkanlığı tarafından Fethiye Otelciler Birliği'ne ziyaret düzenlendi. Programda, Fethiye'nin turizmdeki önemine dikkat çekilerek çeşitli konularda fikir alışverişinde bulunuldu.
“Ziyaretlerimize Fethiye ile başladık”
Muğla Büyükşehir Belediyesi Dış İlişkiler Daire Başkanı Celal Cem Dengiz, “Dünya kenti Muğla vizyonuyla yola çıkıldı. Bu vizyon doğrultusunda Dış İlişkiler Dairesi kuruldu. Temel vizyonumuz, Muğla denildiği zaman akıllarda çağrışım yapılması. Bu kapsamda ilçelere ziyarete başladık. Fethiye ile bu işe başlamak istedik. Fethiye önemli bir ilçe.”
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor