Dünya Çiftçiler Gününde 'Bir Kapsülde Bin Şifa' Projesi Köyceğiz'de başladı
Muğla'da kadın çiftçiler tarımsal yeniliklerle buluşuyor. 'Bir Kapsülde Bin Şifa' projesi kapsamında susam yetiştiriciliği eğitimi verildi, tohum ve gübre destekleri sağlandı.
14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü kutlamaları öncesi kadınlarımıza destek
İl Tarım ve Orman Müdürü Seyfettin Baydar, 14 Mayıs tarihi, Bakanlığımız ve çiftçilerimiz için son derece anlamlı ve önemli bir gündür. 1984 yılında Uluslararası Tarım Üreticileri Federasyonu (IFAD) tarafından alınan bir kararla, 14 Mayıs tarihi "Dünya Çiftçiler Günü" olarak kutlanmaktadır. Bizler de bu özel günün hemen öncesinde, projemizin açılışını yaparak bu anlamlı günü birlikte kutlamak istedik” dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı