Dönercilerden Adana usulü serinleme: Vücutlarına kalıp buz koyuyorlar
Adana'da hava sıcaklıklarının 40 dereceyi aşmasıyla döner ustaları, sırt ve göğüslerine buz kalıpları bağlayarak çalışmaya başladı. Ustalar, günde ortalama 4 kalıp buz kullanıyor.
“Sağlığımızı düşündüğümüz için bunu yaptık”
İhlas Haber Ajansı’na konuşan döner ustası Doğan Turhan, "15 yıldır dönercilik yapıyorum. Millet dışarıda dayanamazken biz burada ateşin başında çalışıyoruz. Şu anda tezgah başında sıcaklık 60 derece, dışarısı ise 35-40 derece. Ateşin başında dayanamadığımız için biz de buzlu bir çözüm bulduk. Usta değişimi olduğu zaman geçen usta buzu takıp, o şekilde ocak başına geçiyor. Bunu da tamamen kendi sağlığımızı düşünerek yaptık" dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor