Dönercilerden Adana usulü serinleme: Vücutlarına kalıp buz koyuyorlar
Adana'da hava sıcaklıklarının 40 dereceyi aşmasıyla döner ustaları, sırt ve göğüslerine buz kalıpları bağlayarak çalışmaya başladı. Ustalar, günde ortalama 4 kalıp buz kullanıyor.
“Günde ortalama 4 kalıp buz gidiyor”
Ekmek parası için çalıştıklarını ve ancak kalıp buz ile serinlediklerini vurgulayan Turhan, "Bu sıcaklarda çalışmak gerçekten zor ama ekmek parası için mecburuz. Şimdiye kadar bu şekilde çalıştığımız süre içinde herhangi bir hastalık yaşamadık. Bazı günler çift buzla çalışıyoruz. Bir tanesi arkada, diğeri önde takılı oluyor. Günde ortalama 4 kalıp buz gidiyor" diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Bodrum açıklarında 40 metre derinliğe uzanan kesintisiz deniz çayırı kuşağı belirlendi
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor