Diş Hekimleri Odası, öğrencilerle bir araya geldi
Muğla Diş Hekimleri Odası, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi öğrencileri ile bir araya geldi. Diş Hekimliği Fakültesi'nin öğretim üyeleri il 1, 2 ve 5'inci sınıf öğrencilerine Oda, Türkiye'de ve dünyada hekim başına düşen hasta sayısı, fakülte sayısı, gelecekte yapılacak çalışmalar hakkında bilgi verildi.
Muğla Diş Hekimleri Odası Başkanı Alp, bir yıllık görev süresinde gerçekleştirdikleri çalışmalar ve önümüzdeki süreçte yapılacak çalışmalar ile projeler hakkında da bilgi verirken, hedeflerinin kamu ve özel sektördeki paydaşları ile sağlık turizmi konusunda Muğla’yı merkez kentlerden birisi durumuna getirmek olduğunu açıkladı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi