Diş Hekimleri Odası, öğrencilerle bir araya geldi
Muğla Diş Hekimleri Odası, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi öğrencileri ile bir araya geldi. Diş Hekimliği Fakültesi'nin öğretim üyeleri il 1, 2 ve 5'inci sınıf öğrencilerine Oda, Türkiye'de ve dünyada hekim başına düşen hasta sayısı, fakülte sayısı, gelecekte yapılacak çalışmalar hakkında bilgi verildi.
Muğla Diş Hekimleri Odası Saymanı ve aynı zamanda Türkiye Diş Hekimleri Birliği Genel Merkez Saymanı Diş Hekimi Umut Barış Baykara Diş Hekimliği Fakültesi öğrencilerine oda çalışmaları hakkında bilgi verirken, Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi ve Muğla Diş Hekimleri Odası Başkan Vekili Feyzullah Gülada öğrencilere tecrübelerini aktardı.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı