Dilan Polat'ın kızı Ali Yerlikaya'ya seslendi: 'Bizi annesiz babasız bıraktınız'
Kara para aklama suçlamasıyla tutuklanan Dilan Polat ve eşi Engin Polat'ın kızları Nilda, annesinin sosyal medya hesabından İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'ya seslendi.
Dilan Polat ve Engin Polat çifti, “suç gelirlerinin aklanmasının önlenmesi, vergi usul kanunu ile futbol ve diğer spor müsabakalarında bahis ve şans oyunları düzenlenmesi kanunlarına muhalefet” suçlarından başlatılan soruşturma kapsamında 5 Kasım 2023’te tutuklanarak cezaevine gönderildi. Çiftin kızı Nilda, annesinin sosyal medya hesabı üzerinden Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı da etiketleyerek İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'ya seslendi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor