Dilan Polat'ın kızı Ali Yerlikaya'ya seslendi: 'Bizi annesiz babasız bıraktınız'
Kara para aklama suçlamasıyla tutuklanan Dilan Polat ve eşi Engin Polat'ın kızları Nilda, annesinin sosyal medya hesabından İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'ya seslendi.
"BİZİ ANNESİZ BABASIZ BIRAKTINIZ"
Nilda çektiği videoda şunları söyledi:
“Bu videoyu sesimi duyurmak amaçlı çekiyorum. Sayın Ali Yerlikaya; bahsettikleri gibi karapara, bahis yok. Neden ailem içeride? Kardeşim sürekli ağlıyor. Benim de psikolojim bozuldu artık. Dayanamıyoruz artık çok kötüyüz, lütfen süreci hızlandırabilir misiniz? Bizi annesiz babasız bıraktınız. Suçsuz yere, suçları olmadığı halde. Niye hâlâ içerideler anlamıyorum ben. Ben annemi çok seviyorum, çok özledim. Lütfen bizi ayırmayın.”
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor