Depremzede yaşlı çiftin evine girip 2 altın bileziğini çaldılar
Depremzede yaşlı çiftin evine giren maskeli 2 kişi, yaşlı çiftin 2 altın bileziğini çalıp kayıplara karıştı. Polis ekipleri şahısların yakalanması için çalışma başlattı.
“Ya eşimi öldürselerdi ne olacaktı”
69 yaşındaki Hanifi Kıdır, devlet tarafından verilen yardımları ev hayaliyle biriktirdiklerini ifade ederek, “Allah razı olsun devletimiz bize deprem yardımın yapıyordu o yardımlardan biriktirdiğimiz para ile bilezik aldık. Eşimin ağzını kapayıp bilezikleri almışlar böyle bir vicdansızlığı kim yapar, ben şimdi ne yapacağım. Ya eşimi öldürselerdi ne olacaktı” dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde