Deniz mevsimi açıldı: Beslenme ve diyet uzmanından formda kalma önerileri
Yaz aylarının gelişiyle birlikte deniz mevsimi de açıldı. Pek çok kişi tatil planları yaparken bir yandan da sağlıklı ve fit bir vücuda sahip olmanın yollarını arıyor. Özel Lokman Hekim Esnaf Hastanesi Diyetisyeni Ezgi Gönen, yaz aylarında dengeli beslenmenin ve su tüketiminin önemine dikkat çekiyor.
Deniz Mevsimi Sağlıkla Gelsin” – Yaz İçin Altın Öneriler:
Su Tüketimini Artırın: Günde en az 2–2.5 litre su içmeye özen gösterin. Su, hem metabolizmayı destekler hem de ödem atımına yardımcı olur.
Mevsim Sebzeleri ve Meyveleri Tüketin: Yaz mevsiminin taze ürünleri; domates, salatalık, karpuz, çilek gibi besinlerle hem vitamin hem de lif ihtiyacınızı karşılayın.
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü