Deniz mevsimi açıldı: Beslenme ve diyet uzmanından formda kalma önerileri
Yaz aylarının gelişiyle birlikte deniz mevsimi de açıldı. Pek çok kişi tatil planları yaparken bir yandan da sağlıklı ve fit bir vücuda sahip olmanın yollarını arıyor. Özel Lokman Hekim Esnaf Hastanesi Diyetisyeni Ezgi Gönen, yaz aylarında dengeli beslenmenin ve su tüketiminin önemine dikkat çekiyor.
“Hedef: Sağlıklı ve Sürdürülebilir Beslenme” Yaz mevsiminde artan sıcaklıklar metabolizmayı etkilerken, özellikle deniz tatilleri öncesinde hızlı kilo verme çabalarının sağlık açısından risk taşıdığını belirten Diyetisyen Ezgi Gönen, şu uyarılarda bulunuyor: “Tek tip diyetler, uzun süre aç kalmak ya da şok diyetlere yönelmek kısa vadede kilo kaybı sağlasa da, uzun vadede hem metabolizmayı yavaşlatır hem de kas kaybına yol açar. Bunun yerine kişiye özel, dengeli ve sürdürülebilir beslenme planları oluşturulmalı.”
Bakmadan Geçme
Ali Somyürek Üçlü Masa'yı Ziyaret Etti
Fethiye’de Özcan Kıvrak 22. ölüm yılında lokma hayrı ile anıldı
Yatağan'da tıra arkadan çarpan otomobildeki Rus kadın hayatını kaybetti
Muğla'da kum zambaklarıyla ünlü SARÇED Plajı'nda yangın tatbikatı yapıldı
Fethiye’de tekstil atölyesinden geniş üretim ağı: Kurumlara ve okullara özel kıyafet üretimi
Fethiyespor Taraftarlar Derneği'nden Yönetime Sert Çağrı: