Dedesi torununa antrenörlük yaptı, kickboks sporcusu kadın Türkiye şampiyonu oldu
Yozgat'ta yaşayan Betül Zararsız, 7 yaşından bu yana dedesiyle yaptığı antrenmanlar sonrası kickboks Türkiye şampiyonu oldu.
Mustafa Zararsız: “Torunlarımdan ikisi milli sporcu”
Torunu Betül'ün yanı sıra Milli Takım Antrenörlüğü de yapan 70 yaşındaki Mustafa Zararsız ise, "3 oğlum var, onları da sporcu yetiştirdim. Antrenörlük ve hakemlik aldılar. Kamu görevlisi oldular, vatana hizmet ediyorlar. Torunlarımdan ikisi milli sporcu. Gençler spora devam etsin. Ara verirlerse soğurlar. Burada verdiğimiz kursumuz tamamen ücretsiz. Hiçbir yerden maaş almıyorum. Bu işi tamamen gönüllü olarak yapıyorum. Gelmek isteyen herkese kapımız açık" cümlelerini kullandı.
-
kickboks
-
Türkiye şampiyonu
-
Betül Zararsız
-
dedesiyle antrenman
-
milli takım
-
kadın sporcular
-
başarı hikayesi
Bakmadan Geçme
Muğla'da yeni endemik tür ‘Marçalı Çiğdemi' keşfedildi
Ortaca Dikmekavak’ta yol güvenliği artırılıyor
Muğla Büyükşehir'den Fethiye'de durak çizgilerine yenileme çalışması
Datça’da uyuşturucu operasyonu: 200 kök Hint keneviri ele geçirildi, 1 tutuklama
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı
'İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak'