Datça'da 'Orman Benim' etkinliğiyle çevre temizliği yapıldı
Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından yürütülen 'Orman Benim' projesi kapsamında Muğla'nın Datça ilçesinde çevre temizliği etkinliği gerçekleştirildi.
Datça Gereme Koyu’nda düzenlenen etkinliğe Muğla İl Temsilciliği Datça Mahalle Afet Gönüllüsü ekipleri de katıldı. Etkinlikte Kızlan İlköğretim Okulu öğrencileriyle birlikte çevre temizliği yapılarak doğa bilinci ve ormanların korunmasının önemine dikkat çekildi. Etkinlik kapsamında öğrenciler ve gönüllüler kıyı ve çevrede atıkları toplarken, katılımcılar orman yangınlarına karşı farkındalık oluşturulması gerektiğini vurguladı.
Bakmadan Geçme
Yüzmede büyük gurur: Fethiye’den iki sporcu Ulusal Lig yolunda
Muğlaspor emektarı Akın Çavaş son yolculuğuna uğurlandı
Fethiye, Londra’nın Yıldızı Oldu
Fethiye’de çocuk sağlığı uzmanından kene uyarısı: ‘3 altın kural’
Fethiye Babadağ’da adrenalin sezonu başladı: Paraşütler gökyüzünü renklendiriyor
Fethiye’de işletmelere ‘ses’ uyarısı: Ruhsat iptaline kadar gidebilir