Datça'da 'Orman Benim' etkinliğiyle çevre temizliği yapıldı
Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından yürütülen 'Orman Benim' projesi kapsamında Muğla'nın Datça ilçesinde çevre temizliği etkinliği gerçekleştirildi.
Programa Datça Kaymakamı Murat Atıcı ve eşi Bedriye Atıcı, İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Oğuz Kapusuz, Datça Orman İşletme Şefi İsa Atıgan, Emecik Orman İşletme Şefi Aytuğ Yeğnidemir, Muğla MAG AME İl Temsilciliği ekipleri ile Datça MAG AME ekipleri katıldı.
Etkinlik sonunda, ormanların korunmasının yalnızca belirli günlerde değil her zaman ortak sorumluluk olduğu mesajı verilirken, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür edildi.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret