Çalıştığı kuyumcudan 3 kilo altın çaldı, 'Şeytana uydum' dedi
Bir kişinin çalıştığı kuyumcudan farklı tarihlerde 3 kilo altın çalması saniye saniye görüntülenirken, şahıs yakalanıp tutuklandı. Hırsızın ifadesinde, 'Bir an şeytana uydum, pişmanım' dediği öğrenildi.
Olay, Adana’nın Seyhan ilçesine bağlı Reşatbey Mahallesi Stadyum Caddesi'nde bulunan kuyumcuda meydana geldi. İddiaya göre, iş yeri sahibi G.Ö. 3 kilo altın bileziğinin çalındığını fark etti. Bunun üzerine G.Ö., Yarbaşı Polis Merkezine müracaatta bulundu. Müracaattan sonra Hırsızlık ve Yankesicilik Büro Amirliği ekipleri, iş yerinin güvenlik kameralarını incelemeye aldı.
-
adana kuyumcu hırsızlığı
-
kuyumcu çalışanı altın çaldı
-
güvenlik kamerasına yakalanan hırsız
-
adana altın hırsızlığı
-
kuyumcuda büyük vurgun
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı