Çalıştığı kuyumcudan 3 kilo altın çaldı, 'Şeytana uydum' dedi
Bir kişinin çalıştığı kuyumcudan farklı tarihlerde 3 kilo altın çalması saniye saniye görüntülenirken, şahıs yakalanıp tutuklandı. Hırsızın ifadesinde, 'Bir an şeytana uydum, pişmanım' dediği öğrenildi.
Güvenlik kameralarını inceleyen polis, Anıl Y.’nin müşterilere gösterdiği altın bilezikleri daha sonra rafa koyar gibi yaptıktan sonra cebine koyduğunu belirledi. Farklı tarihlerde defalarca aynı numara ile Anıl Y. toplam 3 kilo ağırlığında altın bilezik çaldı.
Hırsızlık ve Yankesicilik Büro Amirliğine bağlı polisler şüpheliyi evinde yakaladı.
-
adana kuyumcu hırsızlığı
-
kuyumcu çalışanı altın çaldı
-
güvenlik kamerasına yakalanan hırsız
-
adana altın hırsızlığı
-
kuyumcuda büyük vurgun
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor