Çalış'ta turizm sezonu dualarla açıldı: Fethiye'de ortak temenni bereket ve huzur
Fethiye'de Çalış Turizm ve Tanıtma Derneği tarafından düzenlenen sezon açılış kurban yemeği, yoğun katılımla gerçekleştirildi. Siyasi temsilciler, oda başkanları ve sektör paydaşları yeni sezon için 'kazasız, belasız ve bereketli' temennisinde bulundu.
Çalış Derneği bölgeye değer katıyor
AK Parti Fethiye İlçe Başkanı Dr. Kadir Saruhan ise Çalış Derneği’nin bölgeye katkılarına dikkat çekerek, “Fethiye’mizin turizme hazırlandığını görüyoruz. Çalış Derneği’nin bu anlamda çok büyük katkıları var. 1980’li yıllardan bu yana faaliyet gösteren köklü bir dernek. Bölgenin dokusunu bilen, gençlere istihdam sağlayan ve çevre düzenine katkı sunan önemli bir yapı. Çalış sahilinin bugünkü güzelliğinde derneğin büyük emeği var. Kendilerini tebrik ediyor, sezonun kazasız belasız ve bereketli geçmesini diliyorum” diye konuştu.
Bakmadan Geçme