Çalış'ta turizm sezonu dualarla açıldı: Fethiye'de ortak temenni bereket ve huzur
Fethiye'de Çalış Turizm ve Tanıtma Derneği tarafından düzenlenen sezon açılış kurban yemeği, yoğun katılımla gerçekleştirildi. Siyasi temsilciler, oda başkanları ve sektör paydaşları yeni sezon için 'kazasız, belasız ve bereketli' temennisinde bulundu.
Fethiye’nin tüm dinamikleri bir arada
Fethiye Ziraat Odası Başkanı Kenan Karayiğit de etkinliğe geniş katılım olduğuna dikkat çekerek, “Fethiye’nin tüm dinamikleri burada. Oda başkanları ve siyasi parti temsilcileri olarak Çalış Derneği’nin etkinliğine katıldık. Güzel bir organizasyon olmuş. Yeni sezonun hayırlı olmasını diliyoruz” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Beşiktaş Taraftarlar Derneği’nden Seydikemer’de Hayırlı Olsun Ziyaretleri
Kaymakam Akkaya ve Başkan Uysal Hayvan Bakımevi’ni Ziyaret Etti
Muğla Hava Durumu 26 Haziran 2026: Sıcaklık 39 Dereceye Çıkacak
FETAD’dan Fethiyespor Yönetimine Yeni Yanıt: 'Biz İsimleri Değil, Büyük Resmi Sorduk'
Bodrum açıklarında 40 metre derinliğe uzanan kesintisiz deniz çayırı kuşağı belirlendi
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret