Çalış'ta turizm sezonu dualarla açıldı: Fethiye'de ortak temenni bereket ve huzur
Fethiye'de Çalış Turizm ve Tanıtma Derneği tarafından düzenlenen sezon açılış kurban yemeği, yoğun katılımla gerçekleştirildi. Siyasi temsilciler, oda başkanları ve sektör paydaşları yeni sezon için 'kazasız, belasız ve bereketli' temennisinde bulundu.
Bu geleneği yaşatmak istiyoruz
Çalış Turizm ve Tanıtma Derneği Başkanı Cenk Şimşek, sezon açılış yemeğinin artık bir gelenek haline gelmesini hedeflediklerini belirterek, “Sezon başlangıç kurbanımızı gerçekleştiriyoruz. Bunu geleneksel hale getirmeye çalışıyoruz. Çalış Plajımızın, Fethiye’mizin, Ölüdeniz’imizin, Kayaköy’ümüzün ve Hisarönü’müzün güzel bir sezon geçirmesini diliyoruz. Aslında geçtiğimiz hafta turizm açılış haftası planlamıştık ancak doğuda yaşanan üzücü olaylar nedeniyle iptal ettik. Bugün bu etkinliği sezon açılış yemeği olarak gerçekleştirdik. Herkese hayırlı olsun diyorum” dedi.
Bakmadan Geçme