Büyükşehir ile Muğla Barosu arasında Adli Yardım protokolü
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanlığı ile Muğla Barosu arasında 'Adli Yardım ve Ortak Hizmet İş Birliği Protokolü' imzalandı. Protokol ile başta şiddet mağduru kadınlar ve çocuklar olmak üzere ekonomik zorluk yaşayan vatandaşların hukuki destekten eşit şekilde yararlanmaları amaçlanıyor.
Protokol ile ihtiyaç sahibi vatandaşların hukuki destek alabilmesi için ekonomik engeller ortadan kaldırılıyor.
Protokolün imza töreninde Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras ile Muğla Barosu Başkanı Av. Levent Akgün yer aldı. Taraflar, iş birliğinin yalnızca mali destekten ibaret olmadığını, aynı zamanda şiddetle mücadelede ortak sorumluluk ve dayanışmanın da göstergesi olduğunu vurguladı.
Baro Başkanı Av. Levent Akgün: “Adli Yardımla Ekonomik Zorluk Yaşayan Vatandaşlara
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor