Büyükşehir ile Muğla Barosu arasında Adli Yardım protokolü
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanlığı ile Muğla Barosu arasında 'Adli Yardım ve Ortak Hizmet İş Birliği Protokolü' imzalandı. Protokol ile başta şiddet mağduru kadınlar ve çocuklar olmak üzere ekonomik zorluk yaşayan vatandaşların hukuki destekten eşit şekilde yararlanmaları amaçlanıyor.
Adalete Erişim Desteği Sağlanacak”
Muğla Barosu Başkanı Av. Levent Akgün, yapılan çalışmanın sosyal belediyecilik açısından büyük önem taşıdığını belirterek şunları söyledi: “Adli yardım, ekonomik durumu yetersiz vatandaşların adalete erişimini sağlayan bir hizmettir. Büyükşehir ile imzalanan bu protokol, Baromuzun adli yardım bütçesine çok önemli bir katkı sağlayacak. Ahmet Başkanımız bu konuda örnek bir sosyal belediyecilik anlayışı gösterdi. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.”
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor