Büyükşehir, İçme Suyu Projesinde İlk Kazmayı Vurdu
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından başlatılan Marmaris, Bozburun Yarımadası içme suyu projesi için ilk kazma vuruldu. 53 bin metre uzunluğundaki çalışma tamamlandığında Turunç, Bozburun, Selimiye, Söğüt, Bayır, Osmaniye ve Taşlıca Mahalleleri içme suyuna kavuşacak.
53 bin metre uzunluğundaki çalışma tamamlandığında Turunç, Bozburun, Selimiye, Söğüt, Bayır, Osmaniye ve Taşlıca Mahalleleri içme suyuna kavuşacak.
Muğla Büyükşehir Belediyesinin Marmaris Bozburun Yarımadası için başlattığı dev içme suyu projesinde ilk kazma vuruldu. Atatürk Barajından 7 Mahalleye ek içme suyu sağlayacak proje kapsamında bölgede özellikle yaz aylarında yaşanan su sıkıntısı ortadan kalkacak.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı