Büyükşehir 1 No'lu Hizmet Binası'nın yıkımına başladı
Muğla Büyükşehir Belediyesi Menteşe ilçesinde bulunan 1 No'lu Hizmet binasının yıkımına başladı. Yıkımı gerçekleştirecek yüklenici firmanın 7 Mart'ta çalışmalara başlaması planlanıyor.
İki Etap Şeklinde Yıkım Yapılacak
Yıkımı gerçekleştirecek yüklenici firmanın 7 Mart’ta çalışmalara başlaması planlanıyor. Yıkım süreci boyunca Menteşe’de trafik düzenlemesi yapılacak. Birinci etap kapsamında Kurşunlu Caddesi’nde belirlenen yollar trafiğe kapatılacak. Yıkımın ilk aşaması tamamlandıktan sonra ikinci etap başlayacak ve bu süreçte de Kurşunlu Caddesi’nin bir bölümü araç trafiğine kapalı olacak. Yıkım çalışmalarının tamamlanmasının ardından, kapatılan yollar yeniden trafiğe açılacak.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi