Büyükşehir 1 No'lu Hizmet Binası'nın yıkımına başladı
Muğla Büyükşehir Belediyesi Menteşe ilçesinde bulunan 1 No'lu Hizmet binasının yıkımına başladı. Yıkımı gerçekleştirecek yüklenici firmanın 7 Mart'ta çalışmalara başlaması planlanıyor.
Muğla’nın merkez ilçesi Menteşe’de bulunan, 2014 yılında İl Özel İdare’nin kapanmasıyla Muğla Büyükşehir Belediyesi’ne devredilen 1 No’lu Hizmet Binası, deprem performansının olumsuz olması nedeni ile yıkılıyor. 2 etap halinde yıkılacak olan 1 No’lu Hizmet Binası’nın yıkım çalışmaları kapsamında belirli yollar trafiğe kapatılacak.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret