Bu defa kadın şiddet uyguladı: Aile Mahkemesi kadına uzaklaştırma verdi
Aydın'da görme engelli bir adam, kendisinin kişisel hizmetlerini görme vaadiyle evine gelen bir kadından sürekli darp ve şiddet görünce mahkemeye başvurdu. Mahkeme adama şiddet uyguladığı ve mağdurun evine çilingirle girip ev sahibini de içeri almadığı gerekçesi ile kadına uzaklaştırma cezası verdi. Olay bir haftada 4 defa tekrarlayınca ev sahibi adamı eve almayan kadın polis marifetiyle evden çıkarılıp polis merkezine götürüldü.
"Her gün kilit değiştiriyoruz, çilingirle açıp kendisi evime giriyor beni içeri almıyor"
Olayın defalarca tekrarlandığını mağdur olduğu gibi can güvenliğinin de bulunmadığını belirten Aydın A. "Beni dövüyor. Ev babama ait, benim yaşadığım eve uzaklaştırması olmasına rağmen her gün çilingirle girip kapının kilidini değiştiriyor. Ben kendi evime giremiyorum. Bugün yine savcılık, tutuklanması talebiyle mahkemeye sevk etti. Biz de mahkemedeydik. Tutuklanmayıp salıverildi. Gözle kaş arasında biz eve gelinceye kadar o ne ara çilingir bulup eve girmiş ve kapının kilidini değiştirmiş bilemedik. Biz kendi evimize giremiyoruz. Kadın uzaklaştırması olmasına rağmen benim eve giriyor ve beni içeri almıyor" diyerek yetkililerden yardım istedi.
Bakmadan Geçme