- Haberler
- Kültür Sanat
- Bodrum'un mavi belleği kitaplarla yaşatılıyor
Bodrum'un mavi belleği kitaplarla yaşatılıyor
Bodrum Deniz Müzesi Yayınları'nın sekizinci kitabı 'Biz Süngerciler: Yaşadıklarımız, Hatıralarımız', süngerciliğin izinde bir bellek çalışması olarak okurlarıyla buluşturdu.
Sözlü tarih çalışmalarının ve kitabın destekçisi Mustafa Cem ve Bodrum Deniz Müzesi Müdürü Selen Cambazoğlu, Bodrum’un denizle başlayan hikâyesinin gelecek kuşaklara aktarılmasının önemine dikkat çekti.
Mustafa Cem, Bodrum’a olan bağlılığını şu sözlerle dile getirdi:
"İnsanın köklerini unutmadan ilerlemesi gerektiğine inanıyorum. Bu kitap, yalnızca bir dönemi değil, dayanışmanın ve emeğin sembolü olan süngercilerin ruhunu yaşatıyor"
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti