Bodrum'un arızalı içme suyu hatları yenilenmeye devam ediyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi MUSKİ ekipleri Bodrum İlçesindeki arızalı ana içme suyu hatlarını değiştirmeye devam ediyor. Son olarak Gölköy Mahallesinin hatlarını yenileyen ekipler bu kez Bitez'de çalışma başlattı.
Muğla Büyükşehir Belediye MUSKİ Genel Müdürlüğü Bodrum Yarımadası’nda sürekli olarak arızaların meydana geldiği ana içme suyu hatlarını yenilemeye devam ediyor. Son olarak Gölköy’de ki hatların yenileme işlemini tamamlayan ekipler bu kez Bitez Mahallesinde bulunan ve sürekli arızaların yaşandığı ana içme suyu hatlarını yenilemeye başladı.
Bakmadan Geçme
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?
Köyceğiz’de Güvenlik Bölümü öğrencilerinden atışlarda tam isabet
Yatağan-Milas Karayolu'nda trafik kazası:2 yaralı
Dolar ve Euro kuru bugün ne kadar oldu? 24 Haziran 2026 güncel döviz fiyatları
Milas’ta trafik kazası: 2 yaralı
Muğlaspor, orta saha oyuncusu Selim Dilli’yi kadrosuna kattı