Bodrum'un arızalı içme suyu hatları yenilenmeye devam ediyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi MUSKİ ekipleri Bodrum İlçesindeki arızalı ana içme suyu hatlarını değiştirmeye devam ediyor. Son olarak Gölköy Mahallesinin hatlarını yenileyen ekipler bu kez Bitez'de çalışma başlattı.
Yaşanan su Kayıplarının Önüne Geçiliyor
Bugüne kadar meydana gelen arızlar nedeniyle hat üzerinde yaklaşık 2 bin metreküp su kaybının yaşandığı ve bu suyun 4 bin kişiye 1 gün boyunca yetebilecek miktarda olduğu belirtildi. Bodrum güney ana isale hattı üzerinde bulunan bu hattın daha fazla su kaybına neden olmaması ve kesinti yaşanmaması amacıyla 580 metrelik kısmının yenileme çalışmaları başladı.
Bakmadan Geçme
Fethiye Hisarönü Pazarı’nda bu hafta hangi ürün kaç lira?
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'