Bodrum'da zabıta ekiplerinden 240 bin liralık cezai işlem
Bodrum Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde çevre kirliliğinin önüne geçmek ve doğayı korumak amacıyla sürdürdüğü denetimleri sıkılaştırdı. İlçe genelinde yürütülen kontrollerde, kamusal alanları ve doğayı kirlettiği tespit edilen şahıs ile firmalara toplam 240 bin TL idari para cezası uygulandı.
Mavi ve yeşilin buluştuğu Bodrum’un doğal yapısını korumak adına 7/24 esasıyla çalışan zabıta ekipleri çevre denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda gerçekleştirilen son denetimlerde, Yahşi Mahallesi’nde çöp konteynerlerinin kenarına uygunsuz şekilde bahçe atığı bırakan sorumlular hakkında 100 bin TL cezai işlem uygulandı.
-
bodrum çevre denetimi
-
tamer mandalinci çevre açıklaması
-
bodrum çöp ve moloz cezaları
-
çevre kirliliği önlemleri
Bakmadan Geçme
Muğla'dan Doğu Akdeniz'e Açılan TCG Derya Tatbikatta Görev Başında
Muğla’nın kütüphane karnesi açıklandı
Fethiye'de 'Geleceğe Sahip Çık' çağrısı: Bağımlılığa geçit yok
MEAH’ta 4 kalp ameliyatı başarıyla gerçekleştirildi
Fethiye'de hukukçudan nafaka yorumu: 'Her dosya kendi gerçeğiyle değerlendirilmeli'
Fethiye'de Anadolu'nun renkleri sahneye taşındı: Halk Oyunları Gecesi'ne yoğun ilgi