Bodrum'da zabıta ekiplerinden 240 bin liralık cezai işlem
Bodrum Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde çevre kirliliğinin önüne geçmek ve doğayı korumak amacıyla sürdürdüğü denetimleri sıkılaştırdı. İlçe genelinde yürütülen kontrollerde, kamusal alanları ve doğayı kirlettiği tespit edilen şahıs ile firmalara toplam 240 bin TL idari para cezası uygulandı.
Peksimet Mahallesi’nde yaşanan bir diğer olayda ise beton mikserinde kalan hazır beton kalıntılarını kamusal alana dökerek çevre kirliliğine yol açan firma ve araç sürücüsüne toplam 120 bin TL idari para cezası kesildi. Çevre kirliliğine yönelik bir diğer müdahale ise Torba Mahallesi Kaynar Mevkii’nde gerçekleştirildi. Kaçak moloz dökümü yaptığı tespit edilen bir şahsa 20 bin TL idari para cezası uygulandı. Cezai işlemlerin yanı sıra, moloz ve bahçe atığı bırakarak kirliliğe yol açan şahıslara çevreye attıkları atıklar ekiplerin gözetiminde kendilerine toplattırıldı.
-
bodrum çevre denetimi
-
tamer mandalinci çevre açıklaması
-
bodrum çöp ve moloz cezaları
-
çevre kirliliği önlemleri
Bakmadan Geçme