Bodrum'da yere izmarit atan 207 kişiye cezai işlem uygulandı
Bodrum Belediyesi tarafından cadde ve sokaklarda sigara izmaritlerini yere atarak çevre kirliliğine neden olanlara yönelik denetim ve uygulamalar devam ediyor.
Bodrum Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerince genel denetim ve uygulamaların yanında çevre kirliliğine sebep olan vatandaşlarla ilgili de uygulamalar devam ediyor. Denetim ve uygulamalar kapsamında sigara izmaritlerini yere atanlara yönelik Bodrum Belediyesi Zabıta Uygulama Yönetmeliği'nin 6. maddesinin 13. fıkrası gereğince yasal işlem yapılıyor.
Yorumlar 1
Ayşegül 18 Kasım 2024 16:12
Darısı tüm şehirlerimize, bu uygulamayı çok istiyordum.Birde yere tüketenlere ceza yazılsa ne güzel olur.
Bakmadan Geçme
Ali Somyürek Üçlü Masa'yı Ziyaret Etti
Fethiye’de Özcan Kıvrak 22. ölüm yılında lokma hayrı ile anıldı
Yatağan'da tıra arkadan çarpan otomobildeki Rus kadın hayatını kaybetti
Muğla'da kum zambaklarıyla ünlü SARÇED Plajı'nda yangın tatbikatı yapıldı
Fethiye’de tekstil atölyesinden geniş üretim ağı: Kurumlara ve okullara özel kıyafet üretimi
Fethiyespor Taraftarlar Derneği'nden Yönetime Sert Çağrı: