Bodrum'da yere izmarit atan 207 kişiye cezai işlem uygulandı
Bodrum Belediyesi tarafından cadde ve sokaklarda sigara izmaritlerini yere atarak çevre kirliliğine neden olanlara yönelik denetim ve uygulamalar devam ediyor.
Zabıta ekiplerinin ilçenin farklı noktalarındaki kavşak, cadde, sahil yürüyüş yolları ile parklarda ve meydanlarda denetim ve uygulamalarında sigara izmariti atarak çevreyi kirletenlere yönelik 3 haftada 207 kişiye toplam 424 bin lira idari para cezası kesildi. Çevreyi kirletenlere yönelik günün belirli saatlerinde yapılan denetim ve uygulamalar kararlılıkla devam edecek.
Yorumlar 1
Ayşegül 18 Kasım 2024 16:12
Darısı tüm şehirlerimize, bu uygulamayı çok istiyordum.Birde yere tüketenlere ceza yazılsa ne güzel olur.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı