Bodrum'da ormanlara giriş yasaklandı, jandarma termal dronla kuş uçurtmuyor
Muğla'nın Bodrum ilçesinde 1 Mayıs itibariyle başlayan orman yasağının ardından jandarma ekipleri teyakkuza geçti.
Kaymakam uyardı: “Ateş yakmayın, kaynak yapmayın”
Denetimler sonrası konuşan Kaymakam Mustafa Çit, Bodrum’da tüm kurumların orman yangınlarına karşı birlikte hareket ettiğini vurguladı. "Her türlü denetimimiz var. Jandarmamız, orman teşkilatımız, İHA’larımız her gün sahada. Vatandaşlarımızdan beklentimiz net: Bahçelerinde ateş yakmasınlar, piknik yapmasınlar. Kaynak yapmak bile şu anda büyük risk taşıyor" dedi.
Bakmadan Geçme
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi