Bodrum'da öğrencilere uygulamalı trafik eğitimi verildi
Muğla'nın Bodrum ilçesinde polis ve jandarma ekipleri, öğrencilere uygulamalı trafik eğitimi verdi.
Bodrum Kaymakamı Mustafa Çit, basın mensuplarına yaptığı açıklamada şunları dile getirdi; "Farkındalık sağlaması açısından güzel bir etkinlik oldu. Motosiklet ve bisikletlerdeki kask kullanımının önemini, trafik ışıklarına uymanın önemini burada gördük. Alkol simülasyon gözlüğüyle alkollü araç kullanmanın insanı ne kadar etkileyebileceğini gördük. Alkollüyken araç kullanmamamız lazım. Ben bu etkinliğe katkı sağlayan herkese teşekkür ediyorum, inşallah kazasız belasız günler diliyorum."
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret