Bodrum'da Bergamut Caddesi yenilenen yüzüyle hizmete açılıyor
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, Bitez Mahallesi Bergamut Caddesi'nde yürütülen asfalt serim çalışmalarını yerinde inceledi. Yaklaşık dört aydır süren altyapı çalışmalarının ardından üstyapı çalışmalarında da sona gelinirken cadde yenilenen yüzüyle vatandaşların kullanımına hazırlanıyor.
Başkan Mandalinci: “Bodrum'a yakışan yollar için çalışıyoruz”
Çalışmalarla ilgili değerlendirmede bulunan Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, "Yaklaşık dört aydır MUSKİ, Telekom, ADM ve Bodrum Belediyesi ekiplerimizin yoğun çalışmalarıyla sürdürülen altyapı çalışmaları bugün itibarıyla tamamlandı. Serdiğimiz sıcak asfalt ile birlikte Bitez Bergamut Caddesi artık vatandaşlarımızın daha konforlu ve güvenli şekilde kullanabileceği, Bodrum'a yakışan bir yol haline geliyor" dedi.
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti