Bodrum'da Bergamut Caddesi yenilenen yüzüyle hizmete açılıyor
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, Bitez Mahallesi Bergamut Caddesi'nde yürütülen asfalt serim çalışmalarını yerinde inceledi. Yaklaşık dört aydır süren altyapı çalışmalarının ardından üstyapı çalışmalarında da sona gelinirken cadde yenilenen yüzüyle vatandaşların kullanımına hazırlanıyor.
Başkan Mandalinci, çalışmanın tamamlanmasıyla birlikte ekiplerin planlama doğrultusunda kent genelinde finişerle sıcak asfalt ve greyder ile serme asfalt çalışmalarına da aralıksız devam edeceğini belirtti.
Başkan Mandalinci'ye incelemeleri sırasında Belediye Meclis Üyesi Hüseyin Cem Köylü, Fen İşleri Müdürü Okan Koban ve Bitez Mahalle Muhtarı Seda Özgüçlü de eşlik etti.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret